Головна » 2015 » Листопад » 20 » Хто візьме "лопату та мішки"
12:49
Хто візьме "лопату та мішки"

Отже, 

- є штат співробітників ОСББ - 20 чоловік (Один Голова правління - виборна посада (хто обирає?: мешканці (520 власників) чи члени правління (попередніх 17, нових 8)?), решта 19 - наймані працівники із ЗП від 1300 грн до 4000 грн.

- є мешканці будинку - більше 500 людей, на 1 працюючого в ОСББ - більше 25 осіб. У кожного мешканця свої зауваження, примхи, побажання.

- є правління, обране, яке повинно спонукати та допомогати у створенні ефективної роботи всіх працівників ОСББ. В правлінні 8 чоловік - відповідно 8 думок стосовно методів заохочення чи впливу на ефективність роботи працівників ОСББ. Цього разу 5 думок одноголосно вирішили ЗВІЛЬНИТИ Голову правління Ковтуна В.П. (другого по рахунку). Класична "совкова" ситуація - "Роботяга біля станка 20 років поміняв 20 керівників, а станок той самий!" 

 - є інертні "корумповані" структури НАК Нафтогаз, Київгаз, Київобленерго, ВУЖКГ , Чабаниміськбуд, Селищна рада та ін... є сусіди, які НЕ ПЛАТЯТЬ!!!...

 

Ми хочемо осідлати стару клячу! Не покормити, не дати перепочити, а навпаки - пришпорити і довантажити!

Моя пропозиція була заохотити працівників ОСББ додатковими преміями, доплатами, паралельно вимагати звітування за виконану роботу, але ...

 

Рішення більшості правління !!! - Закон!

Не розумію, як можна рубанути гілку на якій сидиш - обмежевши навпіл зарплати, а решту як премія (за погодженням Вельмишановного правління).

 

 

 

 

Переглядів: 785 | Додав: dimdim | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 4
1 LiLi  
1
А ви вважаєте,  якщо робітник не справляється зі своїми функціональними обов"язками, простіше кажучи, працює погано, то йому треба підняти з/п? Це такий метод покращення ефективності роботи? Якщо і після цього не буде справлятися, то ще раз підняти? Чи не кращі варіанти: замінити співробітника на більш ефективного, скоротити штат, залишивши незмінним фонд заробітної плати(таким чином і будемо мати підвищення з/п)? Або якщо ви пропонуєте премію, добре, давайте премію! але за якусь добре виконану роботу, а не зразу дати, а потім вимагати...

2 VPogoda  
0
також вважаю, що мають бути премії. Але не просто так в якості "підвищення зарплатні". Премія має бути "за якісно виконану роботу". За щось таке, що дійсно підштовхує ОСББ та його Правління хоча б на один крок до світлого майбутнього.
Все ж таки ми маємо (всі разом) зрозуміти прості речі. Підвищення ефективності роботи ОСББ має бути відзначено конкретними показниками. На поточний час ці показники - гроші. Зменшили витрати на газ, електрику - це ефективно. Збільшили - неефективно.
Покращили ситуацію з вивезенням сміття та ще й зекономіли на цьому кошти - ефективно. Продовжуємо про все це балакти без конкретних справ - ні.

На поточний час, як на мене, найголовніша мета роботи Правління - максимальне скорочення витрат на опалення, за умови, що якість (тобто температурний режим в помешканнях) не постраждає. Ми ж всі чули в липні, що планується залучити якісь організації, які дадуть висновки щодо енергозбереження. Було? Якщо ні, то чому?

Я не дорікаю, що ніхто нічого не робить. Навпаки, я бачу, що ви працюєте, намагаєтесь щось зробити. Але ж всі хочуть більшого. Особисто я сподіваюсь, що теперішній склад Правління здатен багато що змінити в нашому будинку. В тому числі з допомогою всіх мешканців. Якщо треба - залучайте.

до речі. Є пропозиція. Може давайте спробуємо пошукати якийсь безкоштовний електронний сервіс-деск, щоб там реєструвати звернення та контролювати їх виконання?

3 LiLi  
1
До речі, мають бути посадові інструкції для кожного працівника ОСББ,  у яких по пунктам вказані функціональні обовязки. Вони є? Де з ними можна ознайомитися?

4 MAXKAC  
1
Дмитре, Ваш текст незрозумілий.  Шо ви хотіли сказати? Який основний посил?

Від себе додам. Займаюсь управлінням майже 10 років. Упевнений, що зміг би навести лад у будинку протягом року (внизу напишу, що я б робив). Після наведення цього ладу вийшов би на загальні збори і просив би у людей заробітну плату в 20 тис.грн. Упевнений, що це рішення підтримали б. Але нажаль, іпотека та інші витрати не дають змогу працювати в ОСББ в повній мірі.
Вважаю, що керівником нашого ОСББ повинен бути колишній менеджер з комерційних структур, можливо на пенсії, що проживає в нашому будинку мінімум в 2-кімнатній квартирі; орієнтується в інтернет технологіях; хоче в перспективі розширити ОСББ та поглинути сусідні будинки під одне крило (не поглинути, а люди щоб самі прийшли до нього). Голова повинен керувати будинком.
І тільки так.

Що б я робив на місці Голови ОСББ (це не порядок дій, а список):

1. Інвентаризація приміщень. Надання чітких номерів для приміщень для внутрішнього користування та обліку.
2. Будинок має більше 500 платників, у середньому місячний дохід становить 400 тис.грн. Базуючись на цьому провів би переговори з банками і вони погодилися б обслуговувати наш будинок і приймати платежі від населення без комісії + безкоштовно розробили б форму прийому платежів електронно з банківських платіжних карток.
3. Навести лад в бухгалтерії, обліку майна, засобів, доходів та видадтків ОСББ. Бухгалтером повинна бути людина, яка взмозі вести сучасну бухгалтерію. Розробити та затвердити з правлінням формат регулярної поточної звітності.
4. Реалізація електронного ресурсу ОСББ. Прийом комунальних платежів (інтеграція з банківськими сервісами). Відображення поквартирно нарахованих платежів та оплачених послуг, боргів. Вся звітність онлайн.
5. Професійний розрахунок та чіткі, прозорі тарифи на послуги. Запровадження плаваючого тарифу на опалення: онлайн показники споживання газу котельнями. Платимо усі разом за спожитий для опалення газ (щомісяця) пропорційно до площ квартир.
6. Робота з боржниками. Пошук компромісів чи судові позиви. Якщо людина не має змогу заплатити, але вона, до прикладу, гарно кладе плитку, то оплата послуг може буде зарахована послугами праці (це прописано в уставі ОСББ).
7. Оптимізація персоналу. Обгрунтування посад по функціональним обов"язкам. По принципу: краще менше, але краще!
8. Регулярно (щотижнево) повідомляти про діяльність ОСББ через оголошення та на сайті.
9. Домовився б з інтернет провайдерами будинку про безоплатне (з подальшою щомісячною абонентською платою) установлення систем відеоспостереження з транслюванням зображення онлайн через сайт ОСББ.
10. Закупівля баків для роздільного збору сміття: скляні пляшки, папір та пластик. Виручені кошти - доходи ОСББ (премія двірникам).
11. Поточний ремонт під"іздів, в основному наразі потрібне косметичне підштукатурювання та фарбування. Це не дорого, але одразу стає краще.
12. Робота з постачальниками послуг від яких не подітися (Нафтогаз, Київгаз, ВУЖГ Чабани, обленерго) у напрямку надання знижок при оплаті наперед (вільні гроші ОСББ всеодно не працюють)
13. Створення позитивного іміджу ОСББ та популяризація будинку у ЗМІ, інтернет виданнях, форумах, що збільшить ціни на квартири та приміщення будинку.
14. Формування довгострокових фондів для капітальних ремонтів інженерних систем, ліфтів. Впровадження технологій з Енергозбереження.
15. Постійна комунікація з мешканцями. Робота не в стилі запитайте - відповімо. а навпаки - постійне інформування. Долучення мешканців до спільної роботи, фасилітація, суботники

І тільки так!

P.S. Зараз наше ОСББ нічим не відрізняється від типового ЖЕКу. Будинок живий, бо відносно новий. Через років 5-10 він почне сипатися. Якщо до того часу ми не організуємо, те про що я написав, будь-які подібні кроки потім будуть коштувати значно більше.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]